Informatikai háttér
Társaságunk megbízható informatikai háttérrel, ezen belül olyan saját fejlesztésű szoftverrel rendelkezik, mely a belső folyamatok támogatásán túlmenően visszaigazoltan kielégítik Megbízóink igényeit is. Társaságunk szolgáltatásának központja az a Contact Center, amelyből leveleink, SMS-eink, és telefonhívásaink kiindulnak belföldi célállomásaik felé. Contact Centerünk munkáját egy VoIP-alapú telefon-szolgáltatás támogatja, immár a szakmai alkalmazáshoz integráltan.
Az informatikai rendszer felépítése lehetővé teszi, hogy eljárásunkat az Önök folyamataihoz alkalmazkodva, rugalmasan alakíthassuk.
Igény esetén hozzáférést biztosítunk a bármely időpontban olvasható online ügyfélkapuhoz is, mely révén tetszés szerinti csoportosításban gyűjthető le a korábbi átadások ügyeinek aktuális helyzete.
Az informatikai rendszer felépítése lehetővé teszi, hogy eljárásunkat az Önök folyamataihoz alkalmazkodva, rugalmasan alakíthassuk.
Igény esetén hozzáférést biztosítunk a bármely időpontban olvasható online ügyfélkapuhoz is, mely révén tetszés szerinti csoportosításban gyűjthető le a korábbi átadások ügyeinek aktuális helyzete.